Розрахунок часток нерухомости виконується:
- Нотаріальна угода
- Для подачи документів до суду
- По бажанню власника
Як виконуються роботи по розрахунку часток об’єкта нерухомості? Вивчаються документи та виконується виїзд на місце з виконанням замірів на основі яких виготовляється ескіз, оформлення технічного паспорту та розрахунок часток. Вартість такого виду робіт становить від 1000 грн.
Перелік документів, які необхідно мати для оформлення розрахунку часток нерухомості:
- Документ, який підтверджує право власності на об’єкт нерухомості ( свідоцтво, договір купівлі-продажу, договір дарування і т.д.)
- Експертна оцінка на даний об’єкт
- Технічний паспорт об’єкта нерухомості (при наявності).
- Паспорт та ідентифікаційний код власника.
Розрахунок частки, що відчужується об’єкта нерухомості містить:
- Повний технічний опис об’єкта нерухомості
- Власники об’єкта нерухомості та їх правові документи
- Фактичне використання об’єкта нерухомості між співвласниками
- Право установчі документи на земельну ділянку
- Розрахунок відчужуваної частки об’єкта нерухомості з вказаними даними, хто відчужує та в яких частках
- УВАГА: всі спірні питання відносно часток та їх співвідношення між власниками, відчуження частки в загальному майні, визначення частки вирішуються в судовому порядку.